• Gry i zabawy edukacyjne

    Gra: Rzut śnieżką

    6,00  Dodaj do koszyka

    Plik składa się z 16 stron a4 (4×4 pion) wyposażonych w cztery, ułatwiające cięcie, znaczniki. Otwory celowo umieściłam tak, by można było je łatwo wyciąć jeszcze przed złożeniem i sklejeniem. Wielkość planszy po wydruku i sklejeniu: ok. 114,8 cm x 80 cm. Dokładnie taki sam wymiar mają wszystkie bajkartkowe fotobudki, tylko tutaj ustawiamy planszę pionowo.

    Zabawa polega na zdobyciu jak największej liczby punktów. Za trafienie w największy otwór zdobywamy 1 punkt, za trafienie w średni – 2 punkty i za celny strzał w najmniejszy – 3. Do rzucania można użyć woreczków z grochem, piłeczek lub zwiniętych kartek papieru. Fantastyczna gra nie tylko dla najmłodszych.

  • Gry i zabawy edukacyjne

    Gra: Wiejskie zwierzęta

    6,00  Dodaj do koszyka

    Plik składa się z 16 stron a4 (4×4 pion) wyposażonych w cztery, ułatwiające cięcie, znaczniki. Otwory celowo umieściłam tak, by można było je łatwo wyciąć jeszcze przed złożeniem i sklejeniem. Wielkość planszy po wydruku i sklejeniu: ok. 114,8 cm x 80 cm. Dokładnie taki sam wymiar mają wszystkie bajkartkowe fotobudki, tylko tutaj ustawiamy planszę pionowo.

    Zabawa polega na zdobyciu jak największej liczby punktów. Za trafienie w otwór ze świnką zdobywamy 1 punkt, za trafienie w krowę – 2 punkty i za celny strzał w koziołka – 3. Do rzucania można użyć woreczków z grochem, piłeczek lub zwiniętych kartek papieru. Fantastyczna gra nie tylko dla najmłodszych.

  • Gry i zabawy edukacyjne

    Gra: Wielkanocne rzutki

    6,00  Dodaj do koszyka

    Plik składa się z 16 stron a4 (4×4 pion) wyposażonych w cztery, ułatwiające cięcie, znaczniki. Otwory celowo umieściłam tak, by można było je łatwo wyciąć jeszcze przed złożeniem i sklejeniem. Wielkość planszy po wydruku i sklejeniu: ok. 114,8 cm x 80 cm. Dokładnie taki sam wymiar mają wszystkie bajkartkowe fotobudki, tylko tutaj ustawiamy planszę pionowo.

    Zabawa polega na zdobyciu jak największej liczby punktów. Za trafienie w największy otwór zdobywamy 1 punkt, za trafienie w średni – 2 punkty i za celny strzał w najmniejszy – 3. Do rzucania można użyć woreczków z grochem, piłeczek lub zwiniętych kartek papieru. Fantastyczna gra nie tylko dla najmłodszych.

  • Gry i zabawy edukacyjne

    Gry kartkowe

    7,00  Dodaj do koszyka

    Ten zestaw to nostalgiczna podróż do dzieciństwa, kiedy to wspólnie z siostrą po raz 150 grałyśmy w ulubione państwa-miasta, czy statki. Potrafiłyśmy bawić się tak godzinami, niejednokrotnie kłócąc się, czy ukwiał to roślina, i czy okręty można stawiać po skosie. ? Potem starsza siostra pokazała nam łapkę. ale więcej czasu zajmowało nam rysowanie ręki i uzupełnianie jej o liczby niż sama rozgrywka.

    Niedawno tę grę pokazałam swojemu dziewięcioletniemu synowi. Wprawdzie Fortnite nie przebiła, ale spodobała mu się do tego stopnia, że musiałam dorobić kolejne kartki. I tak zrodził się pomysł na ten materiał.

    Zestaw zawiera 31 stron i znajdziesz w nim:

    • 3 szablony do gry w państwa-miasta (wzbogacone o zawody i samochody)
    • szablon do gry w statki
    • 15 szablonów do gry w łapkę
    • 10 szablonów do gry w “jak najwięcej”
    • szablon do gry w piłkarzyki
    • szablon do gry w połącz 4.
  • Gry i zabawy edukacyjne

    Memo: Karnawałowe maski

    5,00  Dodaj do koszyka

    Plik zawiera 42 obrazki, ułożone po 6 na jednej stronie a4. Wymiar jednego obrazka: 8,5 cm x 8,5 cm.

    Strony wystarczy wydrukować w dwóch egzemplarzach i klasyczna gra pamięciowa gotowa!  

    Jak się bawić?

    Rozkładamy wszystkie kartoniki obrazkami do dołu. Gracz odwraca dwie kartoniki, starając się odnaleźć parę. Jeśli mu się to uda, zachowuje je dla siebie, jeśli nie – kartoniki wracają na miejsce. Wygrywa osoba, która zbierze najwięcej par.

  • Gry i zabawy edukacyjne

    Memo: ptaki Polski

    6,00  Dodaj do koszyka

    Plik zawiera 56 obrazków, ułożonych po 6 na jednej stronie a4. Wymiar jednego obrazka: 8,5 cm x 8,5 cm. Na kartonikach znajdują się następujące ptaki: bażant, bocian, czajka, czapla, czyż, derkacz, droździk, dudek, dzięcioł, gajówka, gawron, gęś, gil, głuszec, gołąb, hełmiatka, jaskółka, jastrząb, jemiołuszka, kaczka, kania, kawka, kobuz, kormoran, kos, kowalik, kraska, kruk, kszyk, kukułka, kuropatwa, łabędź, mazurek, mewa, mysikrólik, myszołów, orzeł, pliszka, pustułka, rudzik, rybitwa, sikora, skowronek, słowik, sowa, sójka, sroka, szczygieł, szpak, świstunka, wilga, wrona, wróbel, zięba, zimorodek, żuraw.

    Strony wystarczy wydrukować w dwóch egzemplarzach i klasyczna gra pamięciowa gotowa!  

     

  • Gry i zabawy edukacyjne

    Młodzi agenci

    8,00  Dodaj do koszyka

    Młodzi Agenci to idealna zabawa na Dzień Dziecka – do przeprowadzenia w przedszkolnym i szkolnym ogródku, w klasie, na sali gimnastycznej, czy na korytarzu.

    Zestaw składa się z 10 zadań. Trzy pierwsze związane są z ruchem, więc należy przed rozpoczęciem zabawy wykonać małą rozgrzewkę. Czwarte zadanie polega na odszukaniu wśród zwiniętych skrawków papieru tego z hasłem. Piąte zadanie to krzyżówka, szóste – szukanie różnic na obrazkach, siódme – labirynt, ósme – łamigłówka, dziewiąte – liczenie piłek na ilustracji i dziesiąte – odgadywanie tytułów bajek. Przygotowałam również dwie puste kartki ( zadanie i zadanie sportowe), co pozwoli na wypisanie własnych poleceń. Na końcu podałam również rozwiązania wszystkich zadań.

    Aby otrzymać dyplom i odznakę Małego Agenta, zawodnicy będą musieli wykazać się wiedzą, koncentracją, spostrzegawczością, szybkością, celnością i umiejętnością pracy w grupie.

     

  • Gry i zabawy edukacyjne

    Wymień 2

    12,00  Dodaj do koszyka

    Zestaw składa się z 240 karteczek z pytaniami, ułożonymi po 8 na jednej stronie a4 oraz z planszy, którą można, ale nie trzeba wykorzystać podczas gry, a także okładki. (łącznie 32 strony a4)

    Każdy kartonik z pytaniem ma rozmiar około: 7 cm x 10 cm

  • Gry i zabawy edukacyjne

    Zaczarowane opowieści

    12,00  Dodaj do koszyka

    Przenieście się do zaczarowanego świata, w którym nie ma rzeczy niemożliwych. Tutaj syrenka może na obcej planecie szukać magicznego klucza, a robot odmierzać czas na bezludnej wyspie. Od was zależy, jak pokierujecie losem bohaterów i jakie przygody ich spotkają.

    Zawartość zestawu:

    • okładka
    • instrukcja
    • 28 kart z kategorii postaci
    • 28 kart z kategorii miejsca
    • 80 kart z kategorii przedmioty

    Łącznie 136 kart, umieszczonych po 2 na jednej stronie a4.

    Jak się bawić?
    Wylosuj po jednej karcie z każdej kategorii: postaci, miejsca i przedmioty i stwórz magiczną opowieść.
    W celu urozmaicenia gry można losować więcej kart i wprowadzać własne warianty.

Shopping Cart