• Zadania specjalne

    Andrzejkowa przepowiednia – wersja przedszkolna

    10,00  Dodaj do koszyka

    Zabawa na andrzejki.

    Powiadają, że przyszłość zapisana jest w gwiazdach i nie da się uniknąć przeznaczenia. Królewna Elena z baśniowej krainy Nifili wierzy, że nic nie jest jeszcze przesądzone i z waszą pomocą uda się odwrócić zły los.
    Cała historia zaczyna się wiele lat temu, gdy Elena była jeszcze małą dziewczynką. Doskonale pamięta ten andrzejkowy wieczór, w którym nadworny astrolog wywróżył, że jeśli królewna nie wyjdzie za mąż przed 25 urodzinami, nigdy nie zazna miłości. Ten moment zbliża się nieubłaganie, a Elena nie ma nawet wybranka!
    Wiedźma Zefira dostrzegła w szklanej kuli jedyne rozwiązanie – znaleźć odważnych i mądrych śmiałków, którzy poradzą sobie z andrzejkowymi zadaniami. Tylko tak można odwrócić zły los.
    Pomożecie królewnie?

    Zestaw zawiera:

    • list od wróżki,
    • 15 zadań związanych z andrzejkowymi zwyczajami,
    • certyfikat ukończenia zadania specjalnego.

    Do rozwiązania jest m. in. labirynt, wskazanie, który obrazek nie ma cienia, kolorowanka, sprawdzenie dokąd prowadzi droga, szukanie elementu na obrazku, odwzorowywanie rysunku, wskazanie identycznego obrazka, odszyfrowanie zakodowanej wiadomości, labirynt matematyczny, układanie elementów od najkrótszego do najdłuższego, szukanie różnic na obrazkach.

    Łącznie 19 stron.

    Jak się bawić?

    Zadania przygotowałam tak, by mogła brać w nich udział dowolna liczba dzieci. Grupa może wykonać zadania wspólnie, a można podzielić ją na mniejsze drużyny.

    Celem zabawy jest przybliżenie dzieciom zwyczajów andrzejkowych w przystępnej formie.

     

     

  • Zadania specjalne

    Andrzejkowa przepowiednia – wersja szkolna

    10,00  Dodaj do koszyka

    Zabawa na andrzejki.

    Powiadają, że przyszłość zapisana jest w gwiazdach i nie da się uniknąć przeznaczenia. Królewna Elena z baśniowej krainy Nifili wierzy, że nic nie jest jeszcze przesądzone i z waszą pomocą uda się odwrócić zły los.
    Cała historia zaczyna się wiele lat temu, gdy Elena była jeszcze małą dziewczynką. Doskonale pamięta ten andrzejkowy wieczór, w którym nadworny astrolog wywróżył, że jeśli królewna nie wyjdzie za mąż przed 25 urodzinami, nigdy nie zazna miłości. Ten moment zbliża się nieubłaganie, a Elena nie ma nawet wybranka!
    Wiedźma Zefira dostrzegła w szklanej kuli jedyne rozwiązanie – znaleźć odważnych i mądrych śmiałków, którzy poradzą sobie z andrzejkowymi zadaniami. Tylko tak można odwrócić zły los.
    Pomożecie królewnie?

    Zestaw zawiera:

    • list od wróżki,
    • 15 zadań związanych z andrzejkowymi zwyczajami,
    • certyfikat ukończenia zadania specjalnego.

    Do rozwiązania jest m.in. labirynt, sprawdzenie dokąd prowadzi droga, szukanie obrazka bez cienia, wykreślanka, wskazanie obrazka bez pary, łączenie kropek i odwzorowanie rysunku, labirynt matematyczny (w wersji łatwiejszej i trudniejszej), szukanie właściwego lustrzanego odbicia, odszyfrowanie zakodowanej wiadomości, tworzenie wyrazów z podanych liter, szukanie różnic na obrazkach.

    Łącznie 20 stron.

    Jak się bawić?

    Zadania przygotowałam tak, by mogła brać w nich udział dowolna liczba dzieci. Grupa może wykonać zadania wspólnie, a można podzielić ją na mniejsze drużyny.

    Celem zabawy jest przybliżenie dzieciom zwyczajów andrzejkowych w przystępnej formie.

  • Gry i zabawy edukacyjne

    Dinozaurowe zabawy

    10,00  Dodaj do koszyka

    Kreatywny zestaw do przedszkolnych zabaw. Przykłady poniżej.

    1. O którym dinozaurze mowa?
    Zadaniem dziecka jest dopasowanie nazwy dinozaura do odpowiedniego obrazka na podstawie podanych opisów.

    2. Ułóż dinozaury od największego do najmniejszego (i odwrotnie).

    3. Ułóż jaja dinozaurów od najmniejszego do największego.

    4. Zamocz w farbie palec i maluj po śladzie (2 karty po jednym dinozaurze na każdej).

    5. Podłogowa zabawa – z autorskim wierszykiem.

    6. Zbuduj dinozaura. Wszystkie 21 elementów należy wyciąć i złożyć w całość. Sam tułów składa się z 2 połączonych kartek A4.

    7. Policz dinozaury na obrazku. Obrazek powstanie z połączenia 4 kart A4. Każda z nich wyposażona została w ułatwiające cięcie marginesy i znaczniki. Do wykorzystania są 4 rodzaje dinozaurów (po 6-8 na stronę A4). Dinozaury można wykorzystać również do innych zabaw, np. sekwencji. Można też obraz składający się z 4 kart A4 podzielić na dwa obrazy po 2 karty A4. Na jednym obrazie ułożyć 4 dinozaury, na drugim 3 i poprosić dziecko, by policzyło, na którym obrazku jest więcej dinozaurów. Można też ułożyć dinozaury w identyczny sposób na dwóch obrazkach i jednego z nich zabrać. Następnie prosimy dziecko, by wskazało, czym różnią się obrazki. W tym wypadku wykorzystamy jedną stronę A4 wydrukowaną dwa razy.

    Łącznie 26 stron + okładka.

  • Gry i zabawy edukacyjne

    Gdzie spotkamy te zwierzęta?

    8,00  Dodaj do koszyka

    Zabawa polega na dopasowaniu zwierzęcia do jego środowiska. Przygotowałam 6 plansz przedstawiających::

    • amazońską dżunglę
    • Afrykę
    • Arktykę
    • las
    • wiejskie podwórko
    • Australię

    oraz 80 kart ze zwierzętami (po 8 kart na stronę a4), a wśród nich: zwierzęta afrykańskie: struś, zebra, nosorożec, gepard, hipopotam, żyrafa, słoń, antylopa, lew, marabut, hiena, pawian, goryl, bawół, szarańcza, krokodyl nilowy; zwierzęta arktyczne: niedźwiedź polarny, renifer, foka, mors, zając bielak, lis polarny, puchacz śnieżny, maskonur; zwierzęta australijskie: kangur, emu, dingo, koala, dziobak, wombat, kolczatka, kiwi; zwierzęta z amazońskiej dżungli: jaguar, kapucynka, pancernik, kajman, tukan, anakonda, tapir, wąż boa, kapibara, pirania, legwan, koliber, leniwiec, ara, ocelot, mrówkojad; zwierzęta leśne: lis, niedźwiedź, wiewiórka, zając, bóbr, jeleń, łasica, łoś, jeż, dzik, sowa, dzięcioł, wilk, ryś, sarna, borsuk; a także zwierzęta z wiejskiego podwórka: koń, koza, kaczka, owca, krowa, świnia, gęś, królik, kogut, kura, kot, byk, pies, indyk, kurczę, osioł.

    Karty i plansze świetnie się sprawdzą podczas zajęć tematycznych, np. o życiu na wsi, czy o egzotycznych zwierzętach.

  • Gry i zabawy edukacyjne

    Gofrowe zabawy

    10,00  Dodaj do koszyka

    Plik z dwoma zabawami: Odwzoruj gofry i Stwórz gofry z przepisu.

    Obie zabawy bazują na tych samych elementach, więc wystarczy je wyciąć tylko raz. Zestaw zawiera kartę z gofrem, 4 karty ze składnikami (lody, bita śmietana, owoce, orzechy, dżemy/konfitury), 8 kart z goframi do odwzorowania (po 6 na stronę), 12 kart z przepisami (po 6 na stronę).

    Przepisy przygotowałam w wersji dla młodszych przedszkolaków – bez zapisu liczbowego (24 przepisy) i dla starszych przedszkolaków – z zapisem liczbowym (48 przepisów).

    Elementy z zestawu można również wykorzystać do innych zabaw: sekwencji, porównań. Po podwójnym wydrukowaniu gotowych gofrów do odwzorowania można się bawić w znajdź gofra bez pary, znajdź 2 takie same gofry, memory, itd.

    Łącznie 25 stron A4 + okładka.

     

  • Gry i zabawy edukacyjne

    Klamerkowy alfabet

    10,00  Dodaj do koszyka

    Zestaw zawiera 50 plansz. Na każdej z nich umieściłam literę i 10 obrazków. Niektóre litery przygotowałam w kilku wersjach. Zadaniem dziecka jest wybór obrazków, których nazwy zaczynają się lub zawierają daną literę. Można się bawić również w inny sposób: wybierać obrazki, które nie zawierają danej litery.

    Wszystkie plansze przygotowane są w rozmiarze a4, ale w opcjach drukowania możesz skorzystać z opcji “wiele” i wydrukować karty w rozmiarze np. a5 (po 2 na jednej stronie a4).

  • Gry i zabawy edukacyjne

    Kolorowa gąsienica

    8,00  Dodaj do koszyka

    Zabawa rozwijająca i doskonaląca analizę głoskową. W skład zestawu wchodzą:

    • głowy gąsienicy (4 na stronę a4);
    • 36 kółeczek z literami i dwuznakami: a,b, c, ć, ch, cz, d, dz, dź, dż, e, f, g, h, i, j, k, l, ł, ł, m, n, o, ó, p, r, rz, s,  sz, ś, t , u, w, y, z, ź, ż.
    • 240 kółeczek z obrazkami .

    Łącznie 48 stron A4 + okładka.

    Wytnij wszystkie elementy, rozłóż je na stole. Do głowy gąsienicy dołóż kółeczko z literą, następnie wyszukaj obrazki, które zaczynają się na daną literę i dołóż je do gąsienicy.

    Elementy z zestawu można również wykorzystać do innych zabaw: znajdź pasujący rym, wyszukaj zwierzęta, owoce, czerwone rzeczy, pojazdy, a po podwójnym wydrukowaniu elementy wykorzystasz do memory, znajdź obrazek bez pary, itd.

  • Gry i zabawy edukacyjne

    Kolorowe kotki

    8,00  Dodaj do koszyka

    Kreatywny zestaw do przedszkolnych i wczesnoszkolnych zabaw.

    W skład zestawu wchodzą:

    • karta z przykładowymi poleceniami;
    • karta z zabawami ruchowymi;
    • karta a4 z kotkiem i wąsami;
    • 3 strony z wzorami  do układania wąsików na pyszczku kota. Łącznie 27 wzorów.
    • 8 stron z kolorowymi kotkami (po 8 na jednej stronie a4);
    • 4 strony z kolorowymi motkami (po 8 na jednej stronie a4);
    • 3 karty z legowiskiem w trzech kolorach;
    • liczby 0 -10, znak mniejszości, większości i równości, znaki + i – do zabaw matematycznych i porównań.

    Łącznie 24 strony A4 + okładka.

    Elementy z zestawu można wykorzystać do wielu zabaw: sekwencji, porównań, działań matematycznych, znajdź kotka bez pary, znajdź 2 takie same kotki, połącz kotka z odpowiednim motkiem, itd.

  • Gry i zabawy edukacyjne

    Kolorowy alfabet – wersja bez podpisów

    10,00  Dodaj do koszyka

    Niniejszy zestaw jest wersją uzupełniającą niezwykle barwnego i bardzo starannie przygotowanego – Kolorowego alfabetu, dostępnego tutaj: https://bajkartka.pl/produkt/kolorowy-alfabet/

    Zestaw składa się z 32 kart a4 w formacie PDF. Każda karta dedykowana jest innej literze. Plansze zawierają obrazki, których nazwy rozpoczynają się na literę: a, b, c, ć, d, e, f, g, h, i, j, k, l, ł, m, n, o, p, r, s, ś, t, u, w, z, ż oraz zawierają literę: ą, ę, ń, ó, y, ź.

    W tym zestawie obrazki nie są podpisane, a zadaniem dzieci jest wyszukiwanie ilustracji, których nazwy zawierają lub zaczynają się na daną literę.

  • Gry i zabawy edukacyjne

    Logopedyczna zabawa: Sylabowa Ciuchcia

    10,00  Dodaj do koszyka

    Zabawa logopedyczna kształcąca słuch fonemowy oraz koordynację wzrokowo-słuchowo-ruchową.

    W skład zestawu wchodzą:

    • tytułowa ciuchcia z czterema wagonami;
    • 168 obrazków, ułożonych po 12 na jednej stronie a4.

    Łącznie 17 stron A4 + okładka.

    Wytnij wszystkie elementy, rozłóż je na stole, wylosuj obrazek i dopasuj go do odpowiedniego wagonika. Zrobisz to, dzieląc wyraz na sylaby. Każdy wagonik wyposażony jest w kropki. Jedna oznacza, że układamy na nim wyrazy jednosylabowe, dwie – dwusylabowe, trzy – trzysylabowe i cztery – czterosylabowe.

    Elementy z zestawu można również wykorzystać do innych zabaw: znajdź pasujący rym, a po podwójnym wydrukowaniu – do memory, znajdź obrazek bez pary, itd.

  • Gry i zabawy edukacyjne

    Matematyczna zabawa: Głodny Bałwanek

    8,00  Dodaj do koszyka

    W skład zestawu wchodzą:

    • Bałwanek – wielkości A4;
    • śnieżynki w siedmiu kształtach;
    • 156 przepisów (72 – dla najmłodszych przedszkolaków i 84 z zapisem liczbowym).

    Łącznie 34 strony A4 + okładka.

    Wytnij wszystkie elementy, rozłóż je na stole, wylosuj przepis i nakarm Głodnego Bałwanka.

    Elementy z zestawu można również wykorzystać do innych zabaw: sekwencji, porównań, znajdź płatek śniegu bez pary, znajdź 2 takie same śnieżynki, itd.

  • Gry i zabawy edukacyjne

    Matematyczna zabawa: Głodny Mikołaj

    8,00  Dodaj do koszyka

    W skład zestawu wchodzą:

    • Mikołaj i Elf – wielkości A4;
    • pierniczki w ośmiu kształtach;
    • 150 przepisów (54 – dla najmłodszych przedszkolaków, 60 – trzyskładnikowych, 36 – czteroskładnikowych).

    Łącznie 36 stron A4 + okładka.

    Wytnij wszystkie elementy, rozłóż je na stole, wylosuj przepis i nakarm Głodnego Mikołaja lub Elfa.

    Elementy z zestawu można również wykorzystać do innych zabaw: sekwencji, porównań (kto zjadł więcej), znajdź pierniczek bez pary, znajdź 2 takie same pierniczki, itd.

Shopping Cart